zondag 2 december 2007

Ko Samui - Ko Pha-ngan

Ko Samui- niet echt spectaculair
Ko Pha-ngan super mooi vanavond Half moon party!!! Ben benieuwd.
Ben er ondertussen geweest en het was een dolle boel. Midden in de jungle. De full moon parties die worden altijd op het strand gehouden. Een groot trance feest.
Het guesthouse die ik hier had was eigenlijk veel te duur maar wel lekker luxe. 12,- echt boven budget haha... gelijk aan het strand met zwembad.
Morgen weer naar het vaste land en neem de trein naar Bangkok en hopelijk kan ik daar de king's birthday mee vieren op de 5e!!
ps Puket is geschrapt van mijn lijstje

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He dame! Hoe was de strandparty??????????? Ik hoop dat je er ook een fotocollage van op je blog zet! Je ziet er stralend uit op die foto's daar vanaf die witte stranden. Met mij alles ook helemaal goed weer!! Ik geniet nog ff van het huisje en de stad. Ik heb zin om het nieuwe jaar in te knallen!!! Jammer dat we niet met elkaar de champagne kunnen klinken... Laat me weten wanneer je op msn denkt te zijn, zorg ik dat ik er ook ben, 't is tijd om ff bij te kletsen hoor!! Tot snel hoop ik dan. DIIIIIKKKKKEEE KUUUSSS, CHANTAL.

Manouk zei

Hey meissie,
ziet er allemaal super uit!! Volgens mij heb je het ontzettend leuk en al lekker veel mensen ontmoet. Hoe is het met de mannen?? Volgens mijn vader ben je lekker aan het poseren. Hij vroeg of je op de pirelli kalender komt te staan!!! Dat is een compliment hoor. Super leuk om je te volgen en nu krijg ik nog meer heimwee. Mis je ook wel hoor!!! Geniet nog even en kijk weer uit naar je volgende verhaal.
Heel veel liefs Manouk (en mijn vader)