dinsdag 11 december 2007

Ayuthaya





Een fiets gehuurd om zo de stad te kunnen zien. Hier vind je verschillende overblijfsels uit het Kmer tijdperk. Het thais dansen bewonderd op het festival. En tot laat geborreld in een van de kroegjes die al lang gesloten was.

Op de foto's moeten jullie helaas nog ff wachten, want dat wil hier niet echt vlotten.
>> nu een dag later!!

Ben super gefrusteerd!! Ben al mijn foto's op mijn usb stick kwijt geraakt van de afgelopen 3 weken!! Na een heerlijke communicatie fout met een Thai !! Ik vind het een heel mooi land maar men moet toch eens een Engelse cursus volgen. Het komt wel erg vaak voor dat ik iets bestel en totaal iets anders krijg. Of je word totaal de verkeerde kant opgestuurd omdat ze je zo graag willen helpen maar weten totaal de weg niet. Sta je klaar om 8 AM om met de bus te vertrekken naar Chang Mai blijkt het 8 PM te zijn!!! En na wat eigen fouten; oa mijn shapoo flesje is door mijn tas heen gelekt en de beestjes hadden mijn toilet tas ook al gevonden!! Toen vond ik dat ik wel een Traditionele Thaise massage had verdiend. Beetje hardhandig, maar nu weer helemaal relax!

Geen opmerkingen: