zondag 13 januari 2008

Sihanoukville


heerlijk chillen op het strand...zelfs een internet cafe op het strand!!! Het strand is mooi! Een warme zee. Alleen iedereen probeerd je iets te verkopen op het strand; massages, souveniers, fruit, bbq's etc.


Ik was het een beetje zat alle goedkope plaatsen waar ik heb overnacht dus ik heb me zelf maar getrakteerd op een mooie bungalow en een eigen badkamer. Ik was bijna vergeten wat dat was!!!
Aangezien ik in Phnom penh de ratten heb zien lopen in het guesthouse. Veel guesthouses hadden ook geen raam en nauwe kamers....Je hoord het al een echte budget ganger!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Yvet, ben net bij Rub geweest en alle verhalen gehoord en hun film gezien. Respect hoor, voor je backpacken namens ons ;-) kus

Anoniem zei

Hi, Yvette, omdat ons mailverkeer ff is gestopt (weet niet waarom), maar hier eventje een krabbel. Heb je verhalen weer gelezen hoor, gaaf, gaaf en nog een gaaf! Wanneer kom je eigenlijk weer terug?
Liefs Eef