dinsdag 22 januari 2008

Op weg naar Kuala Lumpur

Denk je toch alles goed geregeld te hebben. Staat de volgende verassing al weer voor de deur. Nadat ik 20h in de bus heb gezeten naar het zuiden toe. Ben ik gestrand op de grens van Thailand naar Malaysia toe. Ze hebben me daar bruut gedumpt en word volkomen genegeerd. En niemand wil me iets vertellen. Het blijkt dat ik pas over 4h vertrek. En in plaats van vanmiddag om 4h aan te komen, kom ik om 4h s'ochtends aan. En staan nu toch wel grote donder wolkjes boven mijn hoofd!!! En dan mag ik gelijk die avond vertrekken naar NL.

Na uiteindelijk 36h in de bus gezeten te hebben, ben ik om 05:00 aangekomen in KUL. Een paar uurtjes geslapen en toen nog een aantal uurtjes rondgelopen in het warme China town.

Over een uur ga ik het vliegtuig in naar het koude NL.

1 opmerking:

Coretta from Confetti zei

I can't read your blog... due to the whole language thing... but it looks like you are up to the same Fantastic traveling fun. Miss you.