vrijdag 16 november 2007

Nieuw avontuur, Azië!!!

Om iedereen zo goed mogelijk op te hoogte te houden van mijn avonturen, heb ik deze nieuwe weblog opgezet.

Maandag 19 nov. om 12:00 gaat het gebeuren. Ik neem het vliegtuig naar KUL, Kuala Lumpur- Maleisië. Vervolgens ga ik naar het noorden toe via Thailand naar de gouden driehoek. Waar ik de grens oversteek naar Laos om vervolgens via de mekong river naar Cambodia te gaan. Waar ik zeker Angkor Wat ga bezoeken! Dan naar Bangkok, mocht ik tijd over hebben neem ik een vlucht naar Singapore om dan via Kuala Lumpur weer terug te vliegen naar Amsterdam. 9 Feb. sta ik weer op Nederlandse bodem.

Nu vraagt iedereen zich waarschijnlijk af (voor wie deze versie kent) wat is er gebeurd met mijn vlucht van Dusseldorf via Teheran (Iran) naar Bangkok. Helaas, nadat ik had geboekt kwam deze airline op de zwarte lijst te staan om politieke redenen. Dus dat houdt in dat ze geen vluchten meer mogen uitvoeren. Alleen mijn geld krijg ik over een aantal maanden pas terug.

Nu mijn laatste dingen aan het regelen; vaccinaties, geld (aangezien ik al 1,5 week geen pinpas kan gebruiken!grr), overnachting in KUL en wat past er wel en niet in mijn backpack :-)

5 opmerkingen:

ruud en gerdie zei

yvet heel veel plezier op je reis naar azie en wij gaan je weer volgen via de e-mail wij willen weer mooie verhalen lezen en foto's bekijken. kus papa en mama

Anoniem zei

And off she goes!!! Nou dame, je hangt al in de lucht voor je volgende avontuur. Ik ben benieuwd naar je eerste bericht. Kus!Chantal.

ruud en gerdie zei

nou yvet, je eerste avondtuur beleefde je al weer vroeg, mijdrecht-schiphol in dik twee uur en 15 min.(15 km) Maar je was gelukkig toch nog optijd, vanaf nu moet alles wel goed gaan.Veel plezier kus papa en mama.

Anoniem zei

Hallo Yvette,

Heel veel plezier bij deze mooie reis en laat ons meegenieten.
kus agnes

ruud en gerdie zei

yvet wat een mooie foto's daar bij die brug en watervallen, ik heb thuis nog een mooi boek gevonden over maleisie(waarschijnlijk van oma)de natuur moet daar echt heel mooi zijn,leuk dat ik je nog had gesporken via skype.Erg handig,als ik thuis ben zet ik s'morgens nu de computer aan.kus papa en mama