donderdag 22 november 2007

Het eiland Penang

Vol goede moet ging ik vanmorgen naar het trein station om een ticket richting Langkawi te kopen. Maar die enige trein van die dag was al uitverkocht. Dan maar naar het busstation. 7,5h in de bus met mooi uitzicht op de lange palm plantages. Tijdens de busrit kwam ik erachter dat ik de laaste boot niet meer zou gaan redden naar Langkawi. Ik ben samen met een weer een andere backpacker eerder de bus uitgestapt in Butterworth om naar het eiland Penang te gaan en zitten nu in de stad Georgetown. Morgen gaan we een mooi zand strand opzoeken. Om zo met de boot toch naar Langkawi te komen.

De mensen zijn hier erg vriendelijk, niet opdringerig. Ze zijn zo behulpzaam dat ze nooit nee kunnen zeggen of ik weet het niet. Dus als je de weg vraagt zeggen ze altijd Yes Yes that way! En dan ga je toch vaak de verkeerde kant op.

ps
- Volgens mij zijn de eilanden Perhentian ook veel mooier maar het seizoen is daar min of meer nu over vanwege het slechte weer.
- Bedankt voor alle leuke smsjes en berichten!!

Geen opmerkingen: