woensdag 28 november 2007

Krabi




Vanuit Langkawi (malaysia, met boot) via Satun (Thailand, met de mini bus en later touring car) naar Krabi. Weer een mooie stempel in mijn paspoort :-) Om in Krabi te komen, was nog een hele onderneming. Nadat we voor een mini bus flink hadden onderhandeld, zijn we 2x keer gestrand onderweg!! De moter begaf het. De laatste keer stonden we midden op de weg dus moesten we met z'n alle het busje duwen (nouja de mannen dan haha). We waren een atractie opzich geworden, de blanke toeristen gestrand midden op de weg. Iedereen lachen en zwaaien naar ons en het peace werd ook constant gebruikt. Ook de politie vond het nog al grappig en die begonnen spontaan foto's te maken van het gezelschap. Misschien komen we nog wel in het plaatselijke krantje. Wij natuurlijk ook nog ff samen met de politie op de foto. Uiteindelijk kwamen we pas savonds laat in ons guesthouse. De volgende morgen een boottocht gemaakt naar 4 eilanden met oa Railay beach, chickeneiland en tup island. Railay beach is een van de mooiste stranden die ik ooit heb gezien met grotten waar je in kan. Witte palm stranden. Onderweg ook gesnorkeld. Waar ik zelfs tussen de vissen heb gestaan terwijl ik brood aan het voeren was. (heel wat voor yvet haha) Eind van de dag hadden we een mooie bungalow aan het strand. En savonds lekker geshopt.

2 opmerkingen:

ruud en gerdie zei

fijn om weer wat van je tehoren,je maakt nog al eens wat mee.Je vader had wat graag mee willen duwen (de bus) en ik had dan wel foto's gemaakt.Je gaat steeds meer vooruit, zelfs de vissen vind je mooi.Er moeten bij ons nog planten uit de vijver gehaald worden,dat kan jij dan de volgende keer wel doen. Kus papa en mama stuur zo af en toe een sms

Anoniem zei

Hi Yvette!
Idd, het vissenavontuur is een behoorlijk opgave voor je geweest, lachen hoor. En knap natuurlijk!
Zo te lezen reis je al vanaf KL met een groepje, neem aan steeds dezelfde mensen.
Dus het is echt zo paradijselijk mooi daar? Ik moet er ook echt een keer naar toe... zucht.
Nou, geniet verder zou ik zeggen.
Pas op jezelf en veel plezier!
X Eva